BUDAPESTI BÉKECSÚCS = ORBÁN GYŐZELEM 26-BAN?
A mai beszélgetés középpontjában a női szerepvállalás a politikában és a média hatása állt. Galgóci Eszter politológussal a közéleti események mögötti dinamikákról, a nők politikai helyzetéről és a social media által formált közbeszédről beszélgettünk, emellett az influencerek és politikai kommunikációs stratégiák aktuális trendjeit is érintettük.
Az interjú célja, hogy rávilágítson a politikai diskurzus alakulására a női perspektíván keresztül, valamint arra, hogyan hatnak a közszereplők és influencerek a politikai tájékozódásra. A beszélgetés során Eszter tapasztalatait és meglátásait osztotta meg a közéletben való részvétel nehézségeiről, a női hangok alulreprezentáltságáról és a média szerepéről a politikai narratívák formálásában.
1. Nők a politikában
Galgóci Eszter hangsúlyozta, hogy a politika világa gyakran férfiak dominálta területként jelenik meg, ami megnehezíti a nők belépését és érvényesülését. "A nőknek is van véleménye a politikáról, pont úgy, ahogy a férfiaknak” – mondta Eszter, jelezve, hogy a hagyományos nézetek megkérdőjelezése elengedhetetlen a változáshoz. A női politikai szereplők alulreprezentáltsága különösen élesen megjelenik a közéleti vitákban, ahol a nők hangja gyakran háttérbe szorul.
2. Média és politikai diskurzus
A média hatása a társadalmi és politikai diskurzusra szintén kulcsfontosságú téma volt. A közszolgálati és kereskedelmi média szereplői jelentős hatással bírnak a politikai narratívák alakítására. Az Eszter által említett influencerek egyre inkább szerepet játszanak a politikai kampányokban, ami új kihívások elé állítja a hagyományos politikai kommunikációt.
3. Politikai események és közszereplők
A 23-ai ünnepségek, illetve a különböző politikai rendezvények mint példák a politika és a média összefonódására szolgáltak. Eszter kifejtette, hogy a politikai események kommunikációja gyakran nem az aktuális események tárgyilagos bemutatására összpontosít, hanem inkább a népszerű hírességek és influencerek által közvetített üzenetekre, amelyek sok esetben eltérnek a tényleges politikai diskurzustól.
„A nőknek is van véleménye a politikáról, pont úgy, ahogy a férfiaknak.”
„Vannak nők, akiknek van véleménye a politikáról, de a médiában a hangjuk gyakran nem hallatszik.”
Teljes videó a Fotelkommentelő YouTube Csatornán.
Kapcsolodó írásaink
A gazdasági kommunikáció és a mesterséges intelligencia hatásai a közbeszédre
A FŰ LEGALIZÁLÁSA NEM EGYENLŐ A FŰ NÉPSZERŰSÍTÉSÉVEL!
A pedo**lia és a hatalom: Egy politikai intézményrendszer árnyékában
Nők politikai szerepe és gazdasági kihívások a konfliktus árnyékában
Juhász Péter ügye: Jogi eljárás és politikai kontextus Magyarországon
**Zene, Politika és Keresztény Értékek a Fotel Kommentelők Plusz Műsorában**
Hirdess ott, ahol a közönséged valóban figyel rád!
Podcast videós megjelenés cégeknek, márkáknak és kisvállalkozásoknak – a modern reklámozás hatékony eszköze
A klasszikus tévés reklámok ideje lejárt. A nézők ma már egyre ritkábban ülnek le a hagyományos tévé elé, és ha mégis, gyakran átpörgetik vagy teljesen figyelmen kívül hagyják a reklámblokkokat. Ezzel szemben a podcast videók közönsége tudatos, elkötelezett és nyitott a tartalmakra – így a hirdetésed is valóban célba ér.
Miért jobb, mint egy tévés hirdetés?
Közvetlen kapcsolat a közönséggel
A podcast műsorvezetők gyakran közvetlenül szólítják meg a közönségüket, és ajánlásaik személyesebbnek, hitelesebbnek hatnak, mint egy steril tévés reklám. A nézők nem érzik „reklámnak", mégis figyelnek rá.
Nincs reklámzaj, csak fókuszált figyelem
Míg a tévében a reklám egy sokadik szpot a sorban, a podcast videókban a hirdetés szervesen illeszkedik a tartalomba. Így nem pattan le a nézők figyelméről – hanem megmarad bennük.
Célzott és rugalmas
Tévében hatalmas költséggel lehet csak eljutni egy általános, sokszor nem is releváns közönséghez. A podcast viszont lehetőséget ad arra, hogy konkrét érdeklődési körökre, korcsoportra vagy régióra célozz, jóval alacsonyabb költséggel.
Tartós jelenlét, nem egyszeri alkalom
Egy tévéreklám pár másodpercig fut, majd eltűnik. Egy podcast epizód viszont hónapokig vagy akár évekig elérhető, így a hirdetésed újra és újra nézőkhöz juthat el.
Kedvezőbb ár – magasabb bevonódás
A podcast hirdetések nemcsak olcsóbbak, hanem nagyobb bevonódást is eredményeznek. A nézők márkát, szolgáltatást, terméket ismernek meg, nem csak egy logót látnak pár másodpercig.
👇 Ha te is szeretnél kitűnni a reklámzajból…
Lépj velünk kapcsolatba, és kérj egy személyre szabott ajánlatot podcast videós megjelenésre! Legyen szó helyi kisvállalkozásról, induló márkáról vagy országos kampányról – segítünk elérni a közönséged ott, ahol tényleg figyelnek rád.