MIT AKAR A MI HAZÁNK A BŰNVADÁSZOKKAL? – SZECSŐDI PATRIK A KAMPÁNYUKRÓL

A Fotelkommentelő legújabb vendége  Szecsődi Patrik, a Mi Hazánkönkormányzati képviselője volt.

Beszélt aktuális politikai témákról, kampányról és a politikai identitásáról. A beszélgetésben kiemelt hangsúlyt kap a fiatal politikai aktív szerepvállalás, valamint a párt programja és társadalmi megítélése.

A részletes beszélgetés során Szecsődi Patrik kifejti, hogy miért fontos a politikai elérhetőség és az emberközeliség a mai politikai légkörben, valamint bemutatja a Mi Hazánk céljait és kihívásait a következő választási időszakra.

1. Politikai szerepvállalás fiatalon

Szecsődi Patrik 29 éves, és már második ciklusát tölti mint önkormányzati képviselő. Fiatal kora ellenére fontosnak tartja a fiatalok aktív részvételét a politikában, hiszen a politikusok és a választók közötti kapcsolatot szeretné erősíteni. Úgy véli, hogy a politikai elit gyakran elzárkózik a valós társadalmi problémák elől, így fontos, hogy olyan politikai képviselők lépjenek előtérbe, akik nyitottak az emberek felé és képesek valódi párbeszédet folytatni.

2. A Mi Hazánk politikai identitása

Szecsődi Patrik elmondja, hogy nem azonosítja magát hagyományos értelemben vett szélsőjobboldali politikai szóhasználattal. A "nemzeti radikális" kifejezést használja, amelynek célja a hazai vállalkozások és a magyar társadalom érdekeinek képviselete. Szerinte a radikális jelző nem feltétlenül negatív, hiszen komoly változásokra van szükség az egészségügyben és az oktatásban.

3. Vádak és társadalmi problémák kezelése

A Mi Hazánk gyakran szembesül vádakkal, például a kisebbségekkel szembeni intolerancia miatt. Szecsődi hangsúlyozza, hogy a párt nem antiszociális vagy biztonságos politikát folytat, és fontos céljuk a társadalmi párbeszéd elősegítése. A párt jövőbeli tervei között szerepel a bűnözési problémákra való figyelemfelhívás is, különösen az illegális lakásfoglalásokkal kapcsolatban, ahol a bűnvadászok segítenek romló helyzeteket kezelni.

„A politikai elit gyakran elzárkózik a valós társadalmi problémák elől, így fontos, hogy olyan politikai képviselők lépjenek előtérbe, akik nyitottak az emberek felé.”

– Szecsődi Patrik, a Mi Hazánk önkormányzati képviselője.

„Radikálisnak lenni nem feltétlenül negatív; a változás szükségességét hangsúlyozza.”

– Szecsődi Patrik a politikai identitásáról.

Teljes beszélgetés már elérhető a Fotelkommentelő YouTube csatornán. 

Kapcsolodó írásaink

Hirdess ott, ahol a közönséged valóban figyel rád!

Podcast videós megjelenés cégeknek, márkáknak és kisvállalkozásoknak – a modern reklámozás hatékony eszköze

Podcast hirdetés előnézet

A klasszikus tévés reklámok ideje lejárt. A nézők ma már egyre ritkábban ülnek le a hagyományos tévé elé, és ha mégis, gyakran átpörgetik vagy teljesen figyelmen kívül hagyják a reklámblokkokat. Ezzel szemben a podcast videók közönsége tudatos, elkötelezett és nyitott a tartalmakra – így a hirdetésed is valóban célba ér.

🎙️
Podcast Hirdetés

Professzionális podcast videós megjelenést biztosítunk. Érj el több embert ott, ahol valóban figyelnek rád – hiteles, személyes ajánlásokkal!

A név és telefonszám megadása kötelező

Miért jobb, mint egy tévés hirdetés?

🎯

Közvetlen kapcsolat a közönséggel

A podcast műsorvezetők gyakran közvetlenül szólítják meg a közönségüket, és ajánlásaik személyesebbnek, hitelesebbnek hatnak, mint egy steril tévés reklám. A nézők nem érzik „reklámnak", mégis figyelnek rá.

🔍

Nincs reklámzaj, csak fókuszált figyelem

Míg a tévében a reklám egy sokadik szpot a sorban, a podcast videókban a hirdetés szervesen illeszkedik a tartalomba. Így nem pattan le a nézők figyelméről – hanem megmarad bennük.

🎪

Célzott és rugalmas

Tévében hatalmas költséggel lehet csak eljutni egy általános, sokszor nem is releváns közönséghez. A podcast viszont lehetőséget ad arra, hogy konkrét érdeklődési körökre, korcsoportra vagy régióra célozz, jóval alacsonyabb költséggel.

Tartós jelenlét, nem egyszeri alkalom

Egy tévéreklám pár másodpercig fut, majd eltűnik. Egy podcast epizód viszont hónapokig vagy akár évekig elérhető, így a hirdetésed újra és újra nézőkhöz juthat el.

💰

Kedvezőbb ár – magasabb bevonódás

A podcast hirdetések nemcsak olcsóbbak, hanem nagyobb bevonódást is eredményeznek. A nézők márkát, szolgáltatást, terméket ismernek meg, nem csak egy logót látnak pár másodpercig.

👇 Ha te is szeretnél kitűnni a reklámzajból…

Lépj velünk kapcsolatba, és kérj egy személyre szabott ajánlatot podcast videós megjelenésre! Legyen szó helyi kisvállalkozásról, induló márkáról vagy országos kampányról – segítünk elérni a közönséged ott, ahol tényleg figyelnek rád.

🟢 Több figyelem. Jobb hatás. Valódi eredmények.